Tack så hemskt mycket, jag ska följa råden, och jag har letat reda på ett paket havs salt som jag har läst förut skulle vara okej..
Och ja, dom är ju så söta när dom kommer fram och hälsar och ber om mat, men jag ska se till att dom bara får var tredje dag i fortsättningen >.<
Jag har läst så mycket om hur slöjstjärtar bara dör helatiden så jag är jätteorolig :'( Men jag hoppas det här hjälper. Det känns som om jag har blivit lite av en hypokondriker å mina fiskars vägnar och tror mig se sjukdommar överallt. Jag hoppas verkligen att det är nitrit och inte nått värre. Det är jag iallafall på det klara med hur det funkar.. Men jag tänkte på att det kanske kunde vara något slags parasitangrepp också..Men det hoppas jag inte...
Jag ska skriva här sedan och berätta hur det går, och om någon har någon mer synpunkt på vad det kan vara så skriv järna!

Och ja, framförallt så är jag jätte arg för att vissa djuraffärer inte tar sitt ansvar och ser till vad som är bäst för fiskarna.. Hon som sålde dom till mig skulle självklart ha sagt att guldfiskar inte ska bo i så små akvarier, fast å andra sidan så sålde de guldfiskSKÅLAR där, så de kan ju inte ha brytt sig ett dugg om sina guldfiskar... Det gör mig jätte ledsen.. :(