Det hemskaste jag varit med om är när jag var hos en kompis i Halmstad, vi gjorde anden i glaset och för att göra historian kort så var den sista meningen jag vill se blod sen försökte vi få bort den, glaset gick så fort att ingen skulle kunna putta det så(jag var lite skeptisk på att det fungerade först men det gjorde det och den jag tänkte att han kanske möjligen puttade tog väck handen och då kunde jag inte annat än att tro på det, när jag cyklade hem känndes det helt plötsligt som om någon hoppade av pakethållaren och cyklen fick en skjuts fram, efter det så var det konstiga aktiviteter i min lägenhet.[:-117]
Det sjöng, grejor flyttade sig, stereon höjdes och sänktes efter några veckor så träffade jag någon som sa hur jag kunnde göra för att bli av med detta och det lyckades som tur var.
Efter det så har jag aldrig gjort anden i glaset.
När jag var och hälsade på i den lägenheten senare så kunnde jag inte gå in i det rummet för det känndes som om jag skulle kvävas[:-53][:-27].

Angående drömmar så drömde jag ofta när jag var liten att jag hoppade ner för garagetaket, sista gången jag hade en sån dröm så hoppade jag ner för pallar som var 100meter högt och vaknade presis innan jag landade[:-82][:-84], sen har jag inte drömt det mer och aldrig förståt betydelsen av den heller.

Det är ofta man ser spöken i sidosynen och som sagt varje gång man vänder sig om så är det borta.[:-9]