Ricard skrev:Tack för hjälpen JonasN! :)
Då skall vi se ...
[SIZE=4]HEJ PÅ DIG![/SIZE]
Jag konstaterar att du håller till en del hos min vän JanneW vilket ger resultat! :d Jättefint, precis som de andra redan konstaterat! Jag är nyfiken på vad du har för växter! Någon kommenterade de gräsliknande arterna runt apisto-nöten - vad är det? Orkar du så lägg gärna upp en "innehållsförteckning" med namn och bild/namn och bild osv... Det vore till stor hjälp!
Själv har jag enbart torv som substrat i mina burkar men skall till Janne den 28/2 och då blir det AquaClay i kubik! Skall se om man även kan få med sig akvarier hem då. Vet inte hur lång itd han behöver på sig, Jannes "akvariepimp". Du, är akvarierna välgjorda? (utan kladd eller för mkt silicon) Är det vanliga täckglaslister eller ... Tänkte beställa lagom tlll Stockholmsresan så ...
Hade tänkt ladda upp en bild jag gjorde, i sketchup. Nu funkar inte .png-formatet på bilder här så det får bli en sån här kul länk istället som illustrerar vad jag menar med täckglaslister - är det de vanliga som ligger parallellt med täckglaset eller är de limmade parallellt med gaveln/dikt ann mot gaveln?
Tjena Ricard. Hade missat att du skrivit här också. Angående listerna så ligger de parallellt med täckglaset.
Har just nu rätt mycket på jobbet, men skall se om jag får tid att ge full innehålls spec. senare. Angående det gräsliknande kring nötterna så är det: Blyxa Japonica
Allmän uppdatering:
Alla fiskar trivs, och baenschiynglerna är nu ca 7mm långa (men betydligt färre uppskattningsvis 10-15st)