aggehunk skrev:[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hej killar och tjejer .jag vet inte egentligen varför jag skriver detta .men [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]jag var precis för första gången på Möllan i malmö ..shit va tråkigt [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Varför ska alla dricka sig fulla så att man inte förstår vad dom säger?????????????????[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Oj fastna på frågetecknet [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ni kommer tycka att detta är ett grymt onödigt inlägggggg, men var ska man gå om man vill ha roligt i malmö och är singel Jag reser ganska mycket och uteställena i Sweden är ganska trist .om man inte går på Patricia i Stockholm var brukar ni gå ut .om ni går ut?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Malmö är en riktigt dålig stad på uteställen . [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Tacka vet jag STOCKHOLM .ni har det vi vill ha [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Shit[/SIZE][/FONT]
Oj [:o]...så blev det med det.....Hmmm...Ont i skallen....:mad:
Det var ju ett trevligt inlägg.....Möllan är riktigt Ghetto.....MEN
de har god mat och god öl.....Kan rekomenderas på dagarna...med alla kulturer och diverse restaurager....
Ska till Hipp ikväll och titta på Pernilla Wahlgren...men ska ha datan stängd när jag kommer hem [:o]
:D