Håller med om att akvarierna ofta är dåligt märkta, nu menar jag inte specifikt på Zoomässan utan på de allra flesta zooaffärer. Det är jättevanligt att det står namn och pris på fisk som inte finns i akvariet, och att det finns fiskar i karet som inte är uppskrivna. Har letat efter en fisk som stått uppskriven på akvariet i en affär i ett halvår, utan att fisken någonsin funnits där när jag med jämna mellanrum besökt affären och ringt. Varför inte bara sudda bort texten då, och skriva nytt om man får in den?!

Växter är också ofta dåligt märkta, ofta står att alla växter i baljan kostar 49:- men ingenstans står det vad växterna heter.

Jag blir inte särskilt sugen på att handla när det är så... Hämtar man en anställd som först ska komma och kolla vilken växt/fisk man menar, sedan (ofta) ska springa och kolla i någon lista/fråga någon annan vad det är så känns det som man på något vis är skyldig att handla också, även om det inte var vad man är på jakt efter eller priset var för högt. Då får det hellre vara. Jag är likadan i t ex klädaffärer, är något inte prismärkt köper jag det i regel inte.