NIC skrev:
Med risk för att skapa en hejdundrande debatt men jag håller varken med dig eller alla andra som snackar om inkörsportar..

Enda anledningen till att hasch ses som en inkörsport är att det är olagligt!

Man behöver inte umgås med "kriminella" för att få tag på cigg, eller hur!?

Visst, brass gör dig seg och jävlig efter långvarigt bruk, men nikotin dödar! You do the math...

Filmen du pratar om finns väl även som bok har jag för mig, tror att jag läste den för ett antal år sedan, finns nog en snubbe som hette typ Detlef eller nåt med...?

Ja, jag tror det.. Det var ju som sagt ett gäng år sen jag såg den också.. David Bowie har filmmusiken, Heros..lr hur!??

Man kan faktiskt säga detsamma om cigg, det är lättare att röka en braj om man röker cigaretter redan.. Lr hur..
Visst är det så att ett långvarigt bruk också dödar men de tyngre drogerna dödar snabbt.. Ett av mina x är torsk på braj och det är som att prata med Janne Långben - seg och trög.. Ööööhhh....[:-13]
Ett annat av mina fjortis-vecko-pojkvänner började med braj och gick sedan på tyngre..
Cigg och sprit är inte heller bra men det tar mycket längre innan det gör lika mkt skador och det är färre procent människor som fastnar i det. I heroin fastnar väl typ 100% ??!! Och skadorna kommer snabbt!!!

Som sagt.. En mycket bra film att visa för sina unga och lättmissledda unga.. ;)