Ja... när jag sätter igång - så sätter jag igång... 1+2 A. agassizii igår och idag så blev det ett litet Fjärilsciklidpar också.
Nuförtiden får man ju leta extremt noga för att hitta de där bulliga, högpannade, lite robusta Fjärilarna, som inte är framodlade enbart för sina färger utan även har fysiska förutsättningar för att klara skivan. Honor som har ordentlig mage och inte ser ut som smala torpeder. Hanen har inte riktigt fått ut sin fenstråle ännu - men den kommer! Nere på z-shopen inkommer då och då riktigt bra Fjärilar - höga, starka och lite mer mer "fisk-köttgula" än de, iofs väldigt vackra, men kanske känsligare totalfärgade... Idag skedde det igen, en liten grupp fanns i shopen - jag valde bara ett par, det blir så jädra bråkigt annars - men det finns ju fler kvar...
Bilderna är på både A. agassizii och fjärilarna - lite suddiga, vattnet lite dimmigt fortfarande - och det ligger också fortfarande två stenar på ekstocken, då det med all sannolikhet kommer att ta några månader innan den är vattenmättad och sjunker helt. Jag har också adderat små mangroverötter för cirkus 1 000 spänn... de försvann helt...
Nåja, projektet är i sin linda och jag har bara börjat!:)