GulaFisken skrev:hej igen folket, jag ber om ursäkt för att jag hoppar fram o tillbaks.. men då personen sa att han skulle ringa mig idag inte har gjort det börjar jag tro att han kanske inte kommer göra det heller (kanske lite dumt).. i samma skåra var jag inne på blocket och ser då detta:
http://www.blocket.se/vi/19699305.htm?ca=15_s
Har sett det förr men då var det lite för dyrt för mig, med prissänkningen kan jag tänka mig det speciellt med tanke på att detta blir billigare än det andra om jag räknar med bensinen som jag hade fått betala för att åka ända upp till Orust för det andra..
Det enda här är att det inte är igång (inget vatten i).. så som vanligt blir jag lite paranoid... vad säger ni? jag mailade för att se om det är kvar..
jag läste alla inlägg ovan om hur ni har köpt många begagnade o aldrig haft problem men kan inte hjälpa att bli rädd.. 222l på golvet i en lägenhet på 3e våningen är inte en idé jag avgudar :D
Säkert inga problem. Häng inte upp dig på priset heller. Pruta. Speciellt om dom haft ute annonsen ett tag!
Betala inte utsatt pris, det är vad dom i sina vildaste drömmar hoppas att kunna få, alla räknar med lite prutning. (utom vid vissa ytterliheter kanske)