Om du tog reda på hur det egentligen ligger till med den här frågan och myndigheterna, så skulle du aldrig gjort det här uttalandet.

Sätt dig ner och Googla... Nej, visst nä, ni tror ju inte på det som står på nätet.;).....hmmm? Så varför skulle jag tro på er?:p

Gott nytt år!!!!

Jag gillar inte konspirationsteorier och tror på de argument och varningar som står på SSI:s sida. De varnar för strålningen från mobiltelefoner och förklarar mycket trovärdigt varför de avfärdar riskerna med mobilmaster. Jag tror på det eftersom det stämmer med vad jag kan om strålning.

Nej jag tror absolut inte på allt jag läser på internet. Vem som helst kan påstå vad som helst.

[COLOR=black][FONT=Verdana]Den här tråden på Zoopet har varit mycket lärorik för mig, då jag inser att jag bör läsa på mer i ämnet kring forskningen och debatten i allmänhet, för att kunna ge ett trovärdigt intryck i just såna här situationer. [/FONT][/COLOR]

Bra! Skriv nu och be om mer information från SSI. De är inte onda, utan en myndighet anställd av dig och mig för att skydda oss.