Guy Palm skrev:
Eller Snusets, vad jag vet så dog många av hjärntumör innan mobilernas intåg.

Jag funderade på om någon skulle försöka utnyttja den öppna dörren... hehe... jajamen.

Jag tar fram din journal och lägger till det senaste:

Patienten lider av egenartade föreställningar, tror bland annat att snus ger hjärntumör...

Gäsp.

Ja det fanns/finns mycket som gett magnetiska fält åt människor. Klockradioar nära kudden, lampor ovanför huvudet, (senare lågenergilampor), elsängar... vagabonderande strömmar i lägenheten, mm etc osv.

Mycket samverkande faktorer - ihop med annat då som tillkommer, eller som då sätter ned människors hälsa och motståndskraft. Mineralbrister - kalcium har en nyckelroll i att hålla människors "eget fält" starkt, cellmembranens integritet/vara hela.

När det börjar vika sig... då kommer ofta diffusa symptom smygande, eller andra kan få det som en tumör, som ju under många år kan vara liten...innan den ens syns på röntgen, sedan accelererar det snabbt på slutet. Eller så bryter systemet ihop... gick i väggen... får psykpiller... det är ju bara panikångest... blir kroniskt trött...

Symptom kommer oftast där man är som svagast/har sina svaga länkar. Så det är ofta inte lätt att inse sammanhangen. Orsak och verkan, vad kan vara en annan djupare orsak till något som då bara är en effekt/verkan... (som i sin tur gett upphov till, eller förklaras vara orsaken till...).