Markus1984 skrev:tjena kortknäpparn ..;)
Det skulle vara tufft att se nåt sånt...filma?
Du anar inte hur ofta jag sitter framför burken med min lilla jädra sketkamera och filmar - typ just det här - men filmerna blir alltid lite för mörka...
Kolla bara på filmen tidigare här i tråden och de (alltid för mörka) filmerna i "Scalarer i 600-liter"-tråden.
Det är jädrigt retsamt, men resultatet blir tyvärr sådant.
Jag har ju tjatat i ett halvår om att jag skall köpa en ny kamera (med HD-filmmöjligheter, en ny Canon-modell) och jag hoppas jag skall få råd med det runt nyår. Då jädrar skall det bli filmer kan jag lova. Bilder däremot är lite lättare - och jag skall knäppa några så fort ynglen kommer fram (kolla också yngelbilderna tidigare i tråden, från förra leken).
Det är nog så att jag, pga av att det är fullknôkat med växter i baljan, får för dåligt ljus för att det skall bli bra filmer - sedan är det kass upplösning på YouTube också - och filmerna blir alltid extra "mörka" och röda när de hamnar på YT, av någon jädra anledning, vilket retar mig som fan.
Det skall bli intressant att lägga upp HD-filmer där snart - då måste det ju bli lite bätre resultat.
Men, som sagt, bilder skall det bli!:)