Nu har det hänt en ny vas ett nytt Projekt är på G...=)det blev en 45 cm så nu har jag alla storlekarna---Tripp-Trapp-Trull.och en ja vad kallar man den lille fjärde vasen termovas kanske:D:Dså nu kommer problemet filtrering Bottenfilter kanske??förslag

Ljuset??hade tänkt mig att använda en spot till den lilla vasen och köra med armaturen till den mellersta för då kommer vaserna i turordning allt annat vore tabu ju;):D

Bottenmaterial??här skulle jag vilja testa nåt nytt kanske lite förslag??
Växter??vad...vad...vad skulle passa??jag hade även kunnat tänka mig en riktigt tunn smal spretig rot i hela och kanske skippat växterna förutom nån mossa den är given i en Räk-Vas enligt mig.Och kanske Äpplet flyttar tillbaka om ni kommer ihåg han och då med lite kompisar som jag har blivit lovat att få:)

Och i den hela skapelsen ska det gå Gula-Räkor och inga andra ,så Cyber-Nettan dags att skynda på dem i växten;):D:DKanske..Kanske en slimline om kjelle skänker en liten bit till mig för mer behövs inte ju,sa jag skänker en bit mest för att påminna:D:DLite bilder på den tomma vasen mest som bevis:)