[quote=”Markus”]
[COLOR=black][FONT=Verdana]@Janne[/FONT][/COLOR]
[FONT=Verdana][COLOR=black]citat; "Det som drog igång miljörörelsen en gång i tiden"[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Jag tror förresten inte ens att du förstod betydelsen till mitt användande av ordet puckat i sammanhanget...Du kanske heller inte tycker att det var befogat? 'irriterande' kanske hade varit bättre..[/COLOR][/FONT]

[FONT=Verdana][COLOR=black]Jag är inte speciellt insatt, ville bara berätta för er om min syn på det hela som till viss del är byggd på erfarenhet.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Jag är nog mer miljömedveten än vad det framstod som i mitt inlägg...men tycker att många saker som har förändrats för att miljön ska bli bättre snarare har blivit till det motsatta.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Jag tror inte att åldersgruppen 15-25 har mycket att säga till om där. Möjligtvis dom som är 18-25 då som i allfall har rösträtt....[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Men alla partier ändrar ju ständigt sina 'grund-ideologier', och i slutändan blir det aldrig så som någon lovat.[/COLOR][/FONT]

[FONT=Verdana][COLOR=black]Det är ju bara 'säljknep'...för att få oss 'dumma ungdomar' att rösta på deras parti.[/COLOR][/FONT][/quote]

[FONT=Verdana][COLOR=black]Det kändes puckat för dig och så kände jag med så betydelsen var nog det samma ;) Jag tror inte att trådskaparen skapade tråden för att få igång ett politiskt ställningstagande, hela debatten tycker i alla fall jag inte har ett dugg med politik att göra även om det blivit några politiska inslag i vissa inlägg.[/COLOR][/FONT]

[COLOR=black][FONT=Verdana]För mig handlar den här debatten om att värna om naturen, att visa omtanke och bry sig om medmänniskor, att visa hänsyn till kommande generationer. Spelar ingen roll vilket politiskt parti man sympatiserar med eller hur gammal man är.[/FONT][/COLOR]

[quote=”Markus”]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Alla måste vi dra ett strå till stacken, vissa gör mer andra gör mindre. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Jag ber om ursäkt om jag förolämpat någon - dra inte så snabba slutsatser...[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]P.S ämnen som dessa passar mig bättre öga mot öga.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Jag har ingen lust att bli ovän med någon här heller, alla får väl säga sitt. D.S[/COLOR][/FONT][/quote]

[FONT=Verdana]Du behöver absolut inte be om ursäkt och du har inte förolämpat någon, du har bara visat att du bryr dig och det ska du ha all heder utav.[/FONT]

[FONT=Verdana]Mvh Janne[/FONT]