Limmet skrev:
Älskar att läsa dina långa inlägg MaxB! Välskrivna!

Sitter själv och funderar på vilka arter jag ska köra i 720 karet... Troffar är ganska säkert men vilka och med eller utan sällskap vem vet :P det du skriver ger intressanta funderare iaf :)

Härligt!:) Du är nog bland fåtalet som gillar mina långa "rants and raves"...

Jag funderar själv på om jag skall ha något sällskap till mina Troffar - en sak är iallafall säkert och det är att jag inte är sugen på grottlekare som typ prinsessor och jullar - dessa är fantastiska dock, men det blir så jädra mycket yngel att hålla reda på och det gör faktiskt ont i mig när jag ser större yngel nästan önska sig bort till lite friare jaktmarker... och då måste man ju plocka bort dom och ge dom nya, bra hem...

En fundering jag har är att skapa några smala tajta prång av typ skifferplattor, blandat med lite snäckor - vid de båda kortsidorna av karet - och installera några stöddiga Compressiceps - dessa leker ju också och ynglar av sig men jag tror att de är lite mer lätthanterliga.
Ja, som sagt, funderingarna är många och kommer du på några bra idéer så skriv ner dom - gärna här eller i någon annan tråd!:)