Joacim skrev:
@Katharina
Jag åker inte gärna till Stockholm alls om det är ok ;)
Definitivt går jag emot "miljörörelsen" precis som alla andra överdrivna företeelser som feminism eller HBT.
@Båda
Om ni väljer att källsortera är mig fullständigt egalt och oavsett vilket ni gör så spelar det ingen som helst roll i ett större perspektiv. Vår värld kommer varken gå under snabbare eller saktare.
Kramas i trafiken!
Jag tror att man sprider saker.. Gott och ont.. Jag har valt att försöka sprida lite miljöomtanke även om jag inte källsorterar fullt ut så försöker jag lite pö och pö förbättra mitt slit på jorden.. Jag tror att om jag gör min lilla del av kakan så kanske grannen gör sin lilla del av kakan och hans kusin kanske också blir påverkad... Osv.. Till slut gör det faktiskt skillnad... :)
Nå, så nu kan du ju skriva att du skiter i vad grannen gör.. :D
Du kan hacka på detaljer som att du inte vill åka till stockholm för att undvika själva meningen med inlägget, om du vill...
Men jag kan också känna mig sådär trotsig och barnslig ibland... Ganska ofta faktiskt.. Kärringen mot strömmen... ;) Men grejen är ju att du går lika extremt åt andra hållet... [:-88][:-92]