Och nu svarar jag öppet att det var inte jag som startade denna cirkus utan en som jag inte tänker kalla vid namn.Genom något han inte vill svara i privata medelanden utan skrev( du ljuger) i sitt privata svar ,där i ligger min ilska.Han känner inte mig kan därför ej heller utala sig om min karaktär.Man kan ha åsikter ändå genom att säga att saker skiljer sig åt och be att dom för klarar närmare.Och be om ytterligare förklaringar allt detta utan att skriva att dom ljuger.Försökte att förklara detta för dig också LUTT inte för att du skriver att jag ljuger men som sakt är ej van att bli kallad lögnare.Inte för att någon skall bli det heller tycker jag.Jo en sak till du påpekade i det öppna forummet att två saker skilde sig åt.Jag skrev till dig och frågade vad det var du tykte inte stämde.Då svarade du att du ville inte ha privata mial från mig undrar varför.Sedan har jag försökt att få reda på vad du undrade över fick till svar att du tykte att jag skulle kolla på berättelserna och se på vilken sida jag ljuger skrev du.Och det var( DU LJUGER )som startade hela denna cirkus om du nu vill undvika sådana här saker i forsättningen så håll dig till att kritisera inlägget och inte tråd skaparens karaktär.