Mumin skrev:Men det kanske inte inte alltid är så viktigt att utreda petitesser in absurdum. hgs fick mothugg istället för den sympati han förväntade sig, och verkade ju bli besviken på det, och sökte den på annat håll, det är väl rätt mänskligt??
Vad vill du uppnå Erik...? Att han krumbuktar sig med offentlig avbön här på Zoopet och på Zoonen, och vad skulle i såfall det leda till?
Ja, jag håller med.
Sen tycker jag att det är riktigt galet att kalla det "lögn", vem som helst skulle ju ha tagit illa upp där. Det vore bättre med en snällare formulering för att hålla en god ton i forumet som t ex "nu lämnar du olika uppgifter" lr liknande.
Sen måste jag tillägga att det är otroligt vilken skillnad det var på tonen på Zonentråden och här på Zoopet även bland dem som figurerar på båda ställena... Som sagt, man får hålla i tangenterna och inte dras med i jargongen... Det har ju diskuterats mycket angående Rottistråden. Några få individer kan lätt dra ner nivån i en diskussion till dagisnivå och annars vettiga debattanter spårar ur helt... ;)