Mick13 skrev:Känner att en pleco i ditt stora kar (dom blir gott stora) är ett måste lika så ancitrusar och panda pansarmalar dom håller efter botten och riktigt trevliga, scalarer är snygga hmmmm... tetror är aldrig fel i SA kar sedan såg jag några firrar som nog kallades för dollar eller nickel fisch för de var stora som ett jänkar mynt och deras ränder framträder bara i en viss vinkel. Amzonsvärdplanta med spetsiga blad är aldrig fel i ett SA kar enl min åsikt. väntar på fler bilder nära ramar och kar är på plats.
Selktiv hörsel är någoyt jag kommit att lida mer och mer av med åldern eller lider det gör jag nog inte =)
Jovisst gillar jag det du beskriver med fisk och växter MEN denna gång vinner nog Malawissjön i detta kar och så blir det 3-4 olika regnskogskar i samma strl i rummet jag planerar... Amazonas har så många olika varianter som man helt enkelet inte kan få med i ett kar... Däremot Malawi kan man d med tycker jag.... funderade ett tag på svart blästersand och ett stort berg med svartkol sten och lagomt med växter.
sen sätter man befolkningen med gul,rött,orange,blått,blåsvart m.m fundera lite på iden och låt hjärna smälta in iden
Leopardus reptilus blondus ideus :
http://i424.photobucket.com/albums/pp323/svenne/DSCN2228.jpg?t=1223401143