Jag vet ju att det är grandiost lökigt när man berättar en grej och inte har en bild att visa...
Nu kommer några blider som kvalar in på en hel papplåda svensk oskalad lök - när det gäller bildkvalitet...[:o]

Det har kommit några batchar julleyngel som verkligen är stiliga att kolla på. Både Marlieri- och Transcriptusynglen har på senaste fått helt enormt mörka och intressanta färger. Färgteckningarna är väldigt täta, speciellt på Marlieriynglen som nästan har helt svart grundfärg och vit-gula fält, istället för tvärtom.
En kull Transcriptusyngel ser nästan ut som Zebror - väldigt snygga.
Nu kommer löksoppan - det är så Fhaaarbaaannat svårt att få en vettig bild på dessa, ungefär 4 cm långa ynglingar.
Men jag/vi får nöja oss med dessa så länge.
Första bilden visar ett gäng Marlieri (det är ett Transcriptusyngel med på bilden också - vid stjärten på ett Gracilisyngel).
Andra bilden visar ett Marlieriyngel, typ 4 cm långt, som är nästan helt svart - finns en hel kull som ser ut så.
Tredje bilden är på ett Transcriptusyngel som har en häftig Zebrateckning.

Ja, vad skall det bli av de här ynglen - skulle ju nästan vara kul att fortsätta nån linje på dessa...

En idé jag har är att det kanske kan bero på det Spirulinapulver som jag blandar med räkmixen... men, detta är bara en tanke...[:o]

Återigen, sorry för bildkvaliteten - det är blixt och blir därför lite trist.