Azur skrev:
Ingen resa. Smart nog hade vi vår semester i Augusti och tanken var att jag skulle jobba med sommarstället.

För er som var lediga under värmeböljan i Juli kan jag kan berätta att det regnade varje dag under hela augusti. Inte en enda nederbördsfri dag på hela månaden.

Till vintern skall vi ta en tröstresa till Azorerna för att sommaren regnade bort.

Nej, det hade jag också tänkt att göra. Augusti har ju varit jättebra de senaste åren och juli har regnat.. Men jag var tvungen att ta i juli för att dagis var stängt.
Men lyckan var inte total under värmeböljan på landet. [:o]
Först trampar lillkillen på en staketspik, sen får karln akut tandvärk och far upp kl 03,00 på natten och ska hem till STHLM. På vägen håller han på att krocka med en älg, han hade kunnat klappa den i rumpan. Hade han inte varit så klarvaken av värken och yrkeschaufför så hade han smällt med den, det var dimma också så han såg den bara som en skugga några hundradelar innan... :eek::eek:
Sen får ju jag 40 graders feber och ingen annan har eller känner några symtom alls så jag började ju misstänka sorkfeber men nu har alla samma symtom så...
Men vi hann bada några gånger... :D:D:D Som sagt, vi ska också försöka ta en tröstresa... ;)