Johanski skrev:Hahaha, så gamla är ni ju fasiken inte, jag skrev ju bara för att retas.
Men nu vet jag varför du mest håller dig i de här trådarna, du tror inte på all vetenskapen inom akvaristiken. Du luktar och ser dig till hur du har i dina kar, imponerande ;) Själv är jag så ny så det blir tester för min del, dock inga större problem ännu.. förutom parasiter/flagellater i mitt asienkar, och det sög förbannat :(
Jag hoppas iaf att mitt kar blir i närheten lika snyggt som ditt! Fick lite hjälp från Ansjo att göra om asienkaret också, och det ska jag fixa bara saker och ting har lugnat ner sig med mina sjuka barber.
När jag besöker GBG nästa gång får du fasiken ta mig på rundtur, jag måste få se hur du har det i dina kar. Så kanske du kan få mig mer intresserad av ciklider också? ;) Tycker oftast malawi / tanganiyaka-kar är lite tråkiga.
Det fattar jag la - att du retas lite!:) Det gör jag också - speciellt med min dotter (hon är 25 år) och hennas killar - när dom är här och hälsar på och tar en öl. Killarna blir alldeles flossiga (röda) i plåten när vi börjar snacka och dom kan liksom inte fatta att Erica, som min dotter heter, har en sån jävla funky dude - som lirar gura och allt - till farsa - och som dessutom tillåter att dom får pilla på de underliga vinylplattorna, och dessutom lira dom på den svindyra AR-skivspelaren - som Dessutom låter en biljard gånger bättre än de helt värdelösa mp3-filerna, som bara innehåller brus... o.s.v...
Ahh, du fattar Johanski, jag bara retas lite - jag med - men det är sant alltså...!:)