JojjeN skrev:
Tycker du att kampfisken på bilden ens ser ut att trivas?

Att bli arg gör inget bättre nej, och jag vet själv att inte jag heller borde bli arg i såna här trådar, men vad ska man göra? Jag älskar djur och vet väldigt mycket om djurs betendeen och hur dom gör för att visa känslor.

Därför fattar jag itne varför vuxna tror dom kan mer än mig om djur för att dom pluggat matte och gått i skolan 30 år längre, vad har det med djur att göra?

Jag blir irriterad på när nån:

1. Har så lite fakta så dom skyller på min ålder istället.

2. Inte lyssnar på vad man säger, och vad andra säger

3. Ber än hålla käften med andra ord bara, när jag försöker hjälpa djuren till ett längre liv, och ägarna till ett friskare akvarium med mycket fler fina stunder.

Och om alla 3 händer, vilket brukar bli i såna här trådar, blir jag helt enkelt förbannad.

Du är fortfarande rätt liten, och tror nog inte du kan mer än vad de flesta kan på denna sida. Finns många här som har flera års erfarenhet av fiskar och dess förhållanden.
Har läst i många trådar där du kommenterat hej vilt och försökt vara värsta proffset. Tror inte du kan så mycket, utan snappar upp allt vad andra skriver.

Jag spelar inte heller någon expret, kan heller inte allt om akvarier, förutom att det är en förjävla rolig hobby, som jag aldrig kommer sluta med.
hållt på nu över 1 år. Och har fortfarande en massa att lära.

Tycker det blir bara mer och mer tjaffs, när alla ska försöka spela kunniga. Finns många amatörer som tror sig veta allt.