Nina82 skrev:
Ett råd till lillkillen ;). Säg till mamma att hon går och diskar eller nåt så kan du titta på Dora på datorn :p... Nikelodeon har en hemsida med spel och filmsnuttar om jag inte har helt fel för mig.
Jo, han har ett eget spel också men det tillhör ju proceduren på morgonen när han är trött och lägger sig i soffan och vaknar till framför Dora och Backyardigans.. Sen är allt frid och fröjd för dagis... ;)
Kjell Fohrman skrev:Jag tror att de flesta företag idag har lagt ner sin kundtjänst och serviceavdelning och istället jobbar alla med telefonförsäljning:(
Redan har 2 telefonförsäljare ringt idag och jag har bett dom dra åt [:-30]
En av dom ringde direkt upp efteråt och han bara börja med "så får man inte säga" innan jag avbröt honom med en en ny harang.
Man kan ju anmäla sig till NIX så slipper man det värsta. Men företag som man har en gång har varit kund hos har rätt att ringa.. Det är mer ok..
Jag brukade helt sonika säga. "Jag är inte intresserad av telefonförsäljning" och det brukade fungera bra.
Men jag har blivit utskälld av en tjej som ringde kl 20,30 på en fredagskväll, mitt i actionfilmen när mördaren tänkte dränka tjejen och jag var lite splittrad. Då skäller säljaren i telefonen ut mig och säger att jag är otrevlig!!!
Ha ha.. Det var ju bra reklam för det företaget.. Jag skrattade bara och la på, tyvärr kommer jag inte ihåg vilket företag.. :D
Trollsvans skrev:"Hej och välkommen till Felia, vad kan vi ställa till med?
Ha ha... :D :D :D