Till att börja med vill jag nämna att jag är mycket nöjd med zoopet och de tjänster som erbjuds. Att nu vissa tjänster kostar är det inget konstigt med, inget är gratis. Det där med anonser kan jag inte ta ställning till då jag bor utanför verksamhetsområdet. Jag har med ljus och lykta sökt efter en motsvarande site i Finland men inte hittat någon som ens kommer i närheten av denna då det gäller information och aktivitet så jag betalar med glädje den symboliska medlemsavgiften.
Jag är också vuxen och förtjänar en massa mer stålar än en "fjortis". Det är bara den nackdelen att då man blir vuxen ökar också utgifterna i takt med inkomsterna. Du Jojje har kanske ingen aning om bostadslån, försäkringar, el- och vattenkostnader etc.
Det finns saker man inte kan köpa på en gång (gäller även vuxna) utan man måste spara ett tag först. Så ett gott råd, lägg undan 18,75 kr i månaden i ett års tid. Har du fortfarande intresset kvar efter ett år så kan du teckna ett goldmedlemskap. Det går fortare om du lägger undan mer i månaden.