mcben skrev:Har inte riktigt koll påvad det kostar att vara Goldmedlem, men antar att det inte är några stora pengar. Men skulle man inte ha råd med 200:-/år eller vad det nu kostar så kanske man ska se över sin ekomomi? Jag själv är inte Goldmedlem än, men jag tycker att det är värt det med tanke på all info man får. Köp en bok i stället och se om du kommer billigare undan. Nä, jag tycker att Kjells och dom som hjälper honnom ska få något för det jobb dom lägger ner.
Sen är ju forumet helt fritt, det är ju bara annonser och artbeskrivningar som kostar va?
... och blogg, bilder, sida, osv osv.
Så vi mindre ska inte få se till våra fiskar? Klart som fan att det är lätt för er vuxna med 30'000 kr i lön varje månad som ni kan vräka ut på vad ni vill, och tycker det är så lätt med 250 pix! För kom inte och säg att du tror att tex. jag som bara är 13 får lägga ut 250 spänn på en hemsida på internet för mina föräldrar! Speciellt inte när jag är skyldig dom 2000 pix från en dator jag köpte.
Tänk alla fiskar som blir misshandlade där ute, men dom bryr ju knappast sidägaren sig om, eftersom dessa förtappade själar inte får läsa om fiskarna så dom kan göra det bra för dom!