MaxB skrev:Jojo, nu börjar det likna nåt - på min ära!
Vad man ser här nu, på filmen, väldigt tydligt är troffarnas "osäkerhet" - de har ännu inte riktigt aklimatiserat sig till sin omgivning - de känner inte till alla de olika hålrum, prång och springor som finns bland stenarna - dessutom har de inte riktigt hunnit med att "känna in" helhetsmiljön. Om någon dag eller ett par kommer dom att uppföra sig mycket säkrare med täta "ihopsimturer" och snabba åk genom hela karet.
Det ser som vanligt jäkligt friskt och gott ut i ditt kar, matte - trots att det virvlar runt lite partiklar och grejer i vattnet - så ser det ut i mitt kar också!:) (Edit; partiklarna, menar jag)
Det här kommer att bli skitbra! Daffarna kommer fram så småningom, var så säker!
GRATTIS!
[COLOR=blue]Idag ser man mycket mer säkerhet, men de har inte riktigt kännt av Daffodilernas vrede än;) De stackars prinsessorna far omkring överallt och försöker att jaga bort Troffarna, de lyckas inte kan man säga. De vibrerar och färgar ut i ena sekunden och gömmer sig i andra... De är nog ganska osäkra fortfarande.:p Daffodilerna börjar ränsa rösena på snäcklekare med resultat. De samlas fler och fler på botten vid snäckorna. Riktigt fula fiskar de där små, tänderna är enorma till den lilla kroppen :p[/COLOR]
[COLOR=blue][/COLOR]
[COLOR=blue]Att det är en massa partiklar i karet är för att rösena fungerar ju mer eller mindre som ett filter och när jag började lyfta och ha mig så släpptes all skit ut i karet. Det har fortfarande inte riktigt laggt sig.[/COLOR]
[COLOR=blue][/COLOR]
[COLOR=blue]Nu ska jag äta lite sedan så borjar sten plockandet och fixandet med karet (f*n, kom på att jag måste tanka mopeden först:p)... Jag uppdaterar med bättre bilder och filmer senare...[/COLOR]