Tycker inte alls tråden är meningslös, då skulle alla trådar om tex vattenbyten vara meningslösa, eftersom vi har olika vattenkvalite ute i landet,eget vatten,kommunalt,hur mycket man matar,växter osv
tvärtom tycker jag att det är ganska intresant att se vad andra har för erfarenheter av olika bolag.
Min leveratör COMHEM har fungerat felfritt i en vecka, men idag var det dags igen.
talat med fler i området innan jag ringde kundtjänst så jag försäkrade mig om att fler hade probelm, den snäsiga damen i kundtjänst talade om mig för att jag minnsan skulle få betala teknikern om det var fel på min utrustning,jag talad vänligt men bestämt om att jag inte orade mig alls för det och undrade vart jag kunde vända mig för mina krav eftersom dom inte levererar det jag betalar för,Jag undersöker nu om jag kan använda mig av en annan leverantör samt skall skriva en motion till styrelsen i anntensamfälligheten om byte av leverantör, vilket jag hoppas att det går att genomföra, trist för comhem, vi är dock ca 1300 kunder;)