1. Vilken bredbandsleverantör har du? Vilken hastighet?
COMHEM, 2/0,5(för alldeles för mycket pengar i månaden)

2. Är du nöjd?
NEJ

3. Har tekniken fungerat? Om inte, vad har strulat?
Har gått ner då och då i sommar, nerladdningen fungerade men ej uppladdningen och då fungerar det inte alls,telefon har inte heller fungerat,iblan funkar det bra en halv dag och sen är det stendött.eller så fungerar internet långsamt och telefonen inte alls eller tvärtom

4. Hur upplever du kundtjänsten?
COMHEM är kundfientliga, Det är den absolut sämsta kundtjänsten jag råkat ut för, långa väntetider 40-50 minuter, personal som enträget säger att det är fel på min utrustning,trots att jag påpekar att flera i området har problem,personalen läser innantill från en manual men vet dock inte vad det betyder,jag har bristande datakunskaper,men gentemot fler av dom jag talat med så är jag ett datageni, dom följer inte upp problem, dock skall påpekas att jag har haft med ett fåtal på kundtjänst som varit jäkligt bra och som förstått att det inte är hos mig felet ligger, tyvärr kan dom inte gå vidare/följa upp mina problem

5. Skulle du rekommendera din leverantör?
ABSOLUT INTE!!!

6. Övrigt?
Där vi bor nu är det en antennsamfällighet,när det grävdes för nya kablar i området för ett par år sen så snålade den dåvarande styrelsen och drog endast en smal ny slang in till varje hus,där endast antennkabeln får plats, man tänkte inte framåt alls tyvärr, för eventuella nya kablar och tekniker:(, tyvärr ligger det nog långt i framtiden innan man gräver igen då det är ett mångmiljon projekt, jag bor enligt wikipedia i norra europas rad/villa område(1300 abonenter anslutna)

Tidigare hade jag BBB 100/10 för 150=- i månaden, jag var mycket nöjd med deras tjänster och support