Jag var där i veckan och jisses vad jag är trött på bygghandel kom jag på, detta kändes mycket som Bauhause också.. Hua.. Sprang ut därifrån.. Speciellt när jag hade varit på akvarieavdelningen och sett tjejen där slita upp påsar med ny fisk utan inkoppning utan bara tempurerade.. Ja, ja.. Utbildningen är nog inte lång iaf...
Sen åkte vi till Bromma Zoo, den stora vid flygplatsen. Jättefint.. Men sen började min sambo fråga tjejen om luftbubblor och växter... Vi har nämligen bestämt oss för att satsa på vattencirkulation istället för växter till räkorna så nu blir det bubblor utöver pumparna...
Tjejen säger till sambon att det inte är någon fara om han inte placerar "sockerbiten" i växten utan om han placerar den vid sidan om.. :eek:
Ja, ja.. Men det skulle fasen kännas mer okej om de sa "vänta jag ska fråga" eller "jag tror".. men de spikar så självklart att man har lust att skriva dem på näsan men jag var redan avreagerad för dagen så... :D :D
Levandefödarna kändes fullvuxna och lite tunt utbud på speciellt guppy.. Fina malar och platys blev det dock... och de har mkt fint salt att titta på... ;)