Även handlare har..

...dåliga dagar och till och med perioder, som du säger.
Jag tycker man ska trampa oerhört försiktigt när det gäller att "hänga ut" folk / butiker på nätet.
Det kan få oerhörda konsekvenser för den enskilde akvarieförsäljaren som t.e.x kanske håller på med uppstart och inte fått fason på sakerna ännu.
Och som de flesta människor fungerar, är det lite svårt att ge kritiken där och då , mano a mano, men enklare att gå hem och spy ur sej på nätet.
Jag har ett exempel på en butik (långt härifrån i en annan del av landet...) där kritik hade framförts på nätet angående personalens bemötande.
Jag handlar själv där och kan bara säga att - Nej, personalen är inte en stor öppen famn. Kan till och med verka litet truliga och tysta.
Men när man lärt känna dem är de kanon på att ställa upp för mej som kund.
De hade tagit mycket illa åt sej av kritiken på nätet, föövrigt.
Jag är inte så säker på att det är bra, på samma gång som man måste kunna dela erfarenheter med andra fiskköpare på ett nyktert sätt.
Svår nöt det här.
K.;)
pello skrev:
Formulera dig snyggt utan gnällfaktor och ge dom en chans att förklara sig.

T.ex. Hur har det funkat för er att handla här?

Så här blev det för mig.



Även handlare har dåliga dagar, men om de inte rättar till det så!



Det är det bästa med internet, dåliga handlare blir dissade. Och bra får välförtjänt nya kunder.