Intekonstigt om man blir stött av detta
""Säg mig den djurägare som genast springer till zooaffären och köper en ny kull kattungar när den tidigare kullen dött som flugor av en för ägaren okänd sjukdom?
""
Kan det uppfattas som något positift tycker du?
Den som varit inne i vårt hus, vet att vi inte skaffat akvarium för att det var en snygg inrednings detalj. Här är trångt, vi har mycket grejor så ett större akvarium är helt uteslutet.
Mwen tycker ändå att vi kan få ha ett som får plats.
Det du kallar normalt storlek på sällskaps akvarium är det nog lite si och så med.
Jag har bara sett ett så stort akvarium som han hade, i ett vanligt hem. Och jag kommer inte ihåg vad det gick i det heller. Liknelsen vid ett badkar var det enda jag kom på just då.
Tror inte att det får plats så jätte lika akvarium i de flesta hem.
Det är väl mest hos fantaster som valt bort möbler till förmån för sin jätte lika Hobby. Alla har inte samma brinnande intresse, men kan ändå få tillåtelse att ha akvarium. Mitt största intresse är blommor och trädgård. Men inte slutar jag med det bara för att trädgården kanske inte är den största i grannskapet och att jag inte är så mycket expert att jag kan alla namn på de växter jag har.
Men man gör så gott man kan.