Vi har aldrig BARA tänk på akvariet som en inrednings detalj. Och om man frågar på ett vänligt sätt, så förväntar man sig inte att få ett svar som detta. Att likna med att gå till affären och köpa nya kattungar är väl ändå att ta i, tycker du inte det.?
Det begriper väl de flesta att det inte fungerar på det sättet.
Jag tycker at detta svar är oförskämmt i allra högsta grad.
Jag har varit farsinerad av akvarium i många år, men har inte blivit av. Nu har vi två stycken, det andra kom till efter att vi fått yngel i det första. Och eftersom vi var rädda för att de andra skulle äta upp de små och yngelboxen tog lite väl stor plats så skaffade vi ett till. Tycker du fortfarande at det låter som vi inte bryr oss om fiskarna?????
Några räkor vill vi inte ha. Och vad ljuset anbelangar så tycker man ju at det är väldigt märkligt at ljuset plötsligt skulle blivit så fruktansvärt dåligt.
Det funkade ju bara innan, växterna var skit stora ch det såg ut som en djungel.
Så jag tror ju att något måste hännt.
Men istället för at sitta hr och lyssna på oförskämd heer kanske jag skulle ringa en komois som tidigare haft ett akvarium i badkars storlek. kanske han ve nått bra. Och an är dessutom trevlig.
Inte ett Bror duktig svar från någon som ska göra sig viktig och förlöjliga oss som inte kan så mycket. Detta är verkligen inget jag förväntat mig från en seriös sida som denna verkar vara. Jag är verkligen besviken............................