Erik... skrev:
Jag ska ge dig ett väldigt värdefullt tips, lita inte på ditt eget omdöme, eller dina gissningar, eller vad du själv tycker verkar rimligt.

Vidare bör du undvika fyrverkerier, sprängämnen överhuvudtaget, vassa förmål, eller att själv köra fordon och allt annat som kan vara farligt, helst borde du undvika att göra nånting innan du rådfrågat nån person med bättre omdöme. Även om du till exempel tycker att det är en positiv grej för dig att till exempel spränga bort ett par fingrar så kostar sjukvård en massa pengar, som vi skattebetalare måste betala.

Intressant att du anser att du och guldfiskar upplever saker på samma sätt och sen påstår att du inte är dum i huvudet, menar du alltså att du inte är dum i huvudet jämfört med guldfiskar då?

ÖÖ ursäkta men du är lite grov i orden nu tycker jag tror du verkligen jag ville spränga bort mina fingrar du måste ju vara helt snurig vem fan skulle vilja det ! sen så är jag väldigt mycket smartare en en guldfisk som jag tror vi alla vet men du kanske trodde att mänsikor kan vara mindre inteligenta en gulfiskar !! ?