AllaFiskar skrev:
Nu gör du det väldigt enkelt för dig. Idiot är ett tillmäle som använts av flera som jag ansåg i tråden. Jag har aldrig påstått att just Guy har kallat någon för djälva idiot. Hans ingång i tråden är dock väldigt typisk för hans bemötande. Det må vara dumt av mig att nämna just Guy, men inte ens hälften så dumt som att göra dåligt bemötande av medlemmar till mitt eget problem
Det här är också ett sätt att avfärda och förlöjliga. Jag har inte "retat mig" på Guy, eller någon annan. Jag anser att jag och andra som blir dåligt bemötta har en rätt att inte bli förolämnade bemötta när vi som nybörjare, eller liknande ställer frågor ÄVEN om dessa frågor ställts förut.
Guy Palm skrev:I stället för att öppna trådar och påstå att de flesta äldre akvarister är snorkiga och oförskämda vore det nog bättre att använda "Rapportera inlägg" knappen. Adm kollar då upp om det verkligen är ett påhopp och plockar i så fall bort inlägget samtidigt som han mailar den berörda.
Nu får du nog förklara dig eftersom jag inte fattar någonting. Jag vet av erfarenhet sedan tidigare att denna typ av trådar brukar spåra ur. I stället nämner jag ett för mig bättre alternativ. Att anmäla tråden i fråga, som det visade sig vet inte alla, inklusive du, vad den lilla triangeln betyder.
Förstår inte vad det är för dåligt bemötande av mig. Om du tycker att det är snorkigt, oförskämt, förolämpande tycker jag att du skall skicka ett PM till mig och förklara vad som är fel.
Skulle också vara kul att få reda på i vilken tråd jag har nervärderat några nybörjare eller behandlat dem illa. En sak är säker i varje fall jag har aldrig kallat någon för en djäkla idiot.
Ser fram emot ett PM från dig så vi kan reda ut detta