127bubbel skrev:När planerar du att släppa i Compressiceps då mats? Mitt lekpar Compressiceps har återigen en kull med frisimmande ungar vid sin snäcka, men dom lär säkert försvinna då det kryllar av Helianthus ungar och en del Transcriptus ungar, men jäklar vad hon försvarar sina ungar hon hugger rejält efter andra fiskar som kommer för nära.
MVH/Freddan
Jag hade ju en liten förhoppning om dina yngel där... men, va fan, det går att köpa andra!:D
Så fort jag har fått lite styrfart på räk-kuben så skall jag börja sätta in lite ny sten i T-burken och då skall det i Comp.
Troffarna lekte idag, eller rättare sagt i morse - jag misstänker nämligen att de leker i gryningen när det är lite skumt ljus. Iallafall, när jag kom hem idag så hade två tjejer munnarna fulla med ägg...
Tog en liten snutt efter vattenbytet idag - det är lite partiklar som "simmar" omkring i vattnet... i slutet av snutten är det en "helhetsbild" för de som ville se en bild på hela karet, liksom - änna svårt bara att få in baljan i den lille kameran...