Hej, Jag vill inte nämna några namn så jag säger som några har sagt innan att en utav mina familjemedlemmar var när hon/han var i min ålder och upp till typ 22 (15-22 år) Synsk, Och hon/han kunde kolla på en männinska och se in i deras liv om vad som hänt och vad som kommer hända , Och istället för att bli rädd så blev hon/han intresserad och började studera och läsa om andar som hon/han säger att det är, Och hon/han sa att det hände något fruktansvärt och hon/han sa att det var ungefär som om när man blir intresserad av kriminella gäng fast andligt men hon/han vägrar att berätta vad det var ! Så jag undrar om någon av er kanske vet vad som kan ha hänt ?
Och jag kanske ska lägga till det att när han/hon var ca 15-16 år så dog hennes/hanns farfar, då hon var på ett läger så kom han till henne/honnom och berättade för henne/honom att han var död och sen den dagen så kunde hon/han när hon var i den staden där han begravdes gå dit och sitta och prata med honom om allt möjligt som problem och sånt, Och en gång när hon var där där så sa hon/han att det skulle vara skönt om det skulle vara en bänk där så nästa gång när hon/han kom dit så stod det en bänk där :)
Men den här personen som jag snackar om har lyckats "träna" bort den här förmågan, Och idag kan hon/han inte se eller prata med andar "vad jag vet" men hon kan känna att det finns något där med huvudet.
och ibland känna på sig saker och se saker i römmar ibland :)