127bubbel skrev:
Blir det någon lördagsfilm mats? Här hemma har det hänt lite med tanganyikaren. Igår lämnade jag ett lass med Moorii ungar och Regani Ungar till Herkules zoo och fick lite andra fiskar till 170 liters karet. Dom nya fiskarna blev 3 st Daffodil och 4 Ocellatus + 4 st Dickfeldi. Är lite tomt i karet för stunde men det går både Cyprichromis honor och Tropheus honor och ruvar så det kommer snart vara fullt med ungar igen.

I 112 liters karet så kom det fram ett gäng med Transcriptus ungar som jag inte sett idag, så det är det fullt liv.

MVH/Freddan

Wow, det låter härligt!
Ocellatus kunde du ju fått av mig... Jaja, du kommer snart ha en shitload med Ocellatusar.
Lördagsfilm får jag nog skippa - här är full action med öl och mat - och sedan skall man ju grisa upp sej på tre timmar schlager. Men, en liten söndsagssnutt skall vi nog kunna se fram emot!:)
Fasen, några bilder på dina kar snart vore häftigt. Jag håller på med räk-kuben för fullt och sedan blir det lite Apistogramma i hundrabaljan där Ocellatusarna gick. Jag funderar också på en grupp spänstiga Scalarer i 600-litaret - bara för skojs skull...:)