Jag kan börja med att säga att, ja, jag tror på det övernaturliga men jag vet inte om jag tror på just spöken.

Medium som påstår sej kunna se en avliden person och kunna höra vad denne säger mm, tror jag däremot föga på...

Om jag går in i ett hus kan jag känna att det är nåt där, nåt som inte kan förklaras. Jag vet inte själv vad det är och jag är en person som vill veta saker, det okända har alltid på nåt sätt skrämt mej och detta är även oförklarligt detta har tyvärr utvecklats till min största fobi, allt som har med övernaturliga saker att göra, så det tog mej nån dag innan jag ens vågade öppna den här tråden för att se vad som sägs men den är inte så farlig. Tycker det är fascinerande och vill veta mer men VÄLDIGT skrämmande.
Har även en moster som flertalet ggr har tex åkt bil och kännt sej konstig, alltså kännt nåt, och han som hon åkt med (hennes pojkvän) förklarar och det har visat sej att det var en bilolycka med dödsfall på plats där... Har hänt 2 ggr på olika platser.

Jag vet inte om jag ska tro att det är nån form av energi som har lämnats kvar från människor som levt. Energi kan ju inte förstöras och vi besitter en massa olika energier. Dom kan ju inte bara försvinna ut i luften när vi dör. Beroende på hur en person har vart eller känt så tror jag att den (människa som djur) lämnar efter sej en viss sorts energi.