Men de läser med jämna mellanrum, det har han själv sagt.

De läser oftast då ngn påpekar om ngt ifrån deras butik eller agerande och det är som många säger bättre kontakta dem det gäller än att slänga massa ord här inne.

Om nu de som gnäller har handlat där och haft problem är det ju deras sak och man kan påtala att ja jag har haft problem jag med...men att fortsätta att tracka och gnälla hjälper ju inget mer än spär på det trista snacket, samt att dra upp massa hörsägen om att de har problem med leverantörer osv är bra onödigt med har inte med det hela att göra tycker jag.

Jag har personligen inte träffat Patrick eller Suss men de gånger jag jag ringt har jag fått napp man kan inte bara ringa en gång och gnälla i ett forum sen utan man får vara i härdig, de har nyss startat butik och vad är inte mer retligt än att se ett butiksbiträde stå och hänga i luren och prata problem eller privata grejer...

Säg man har haft problem och sen är det bra tycker alla så är det ju dåligt men det finns andra onlinebutiker att handla hos så det är ju bara att välja...