Fast den erfarenheten jag har av herkules är att första gången jag var där och bara tittade så pratade jag mest med en medelålders-äldre man och han var jättetrevlig men när jag skulle handla (mitt andra besök) så var det en medelålders-äldre kvinna. Det var jag och så en familj till som lungt och stilla tittade och frågade lite om vad de hade för akvarie och vad de kunde få hem, inget avancerat. Möjligtvis kom det in nån mer och köpte det den skulle ha men gick sedan igen.

Jag tycker faktiskt inte att det är mycket människor på samma gång i en butik där det jobbar två stycken. Har de en per kund plus att en får vänta så är det väl inte för många?? Dessutom tog mannen den kunden som bara var inne, köpte och gick emellan frågorna från familjen. Klarar man inte av att det kommer kunder kanske man inte ska ha en affär för det är ju vitsen med affären att det ska komma kunder.

Måste åka till Zookompaniet eller importaffären (kommer inte ihåg exakt vad den heter men den har nämnts i den här tråden). Det var rätt kul (lite off topic men ändå), jag hade varit på östra och skulle sedan ta spårvagnen därifrån (åkte taxi dit) och när jag åker där så tittar jag runt omkring mig så ser jag en skylt med just importaffären. Så nu vet jag hur jag kommer dit, med spårvagn 1 (eller med buss 17). Jag lär mig mer och mer för varje dag ;-)