Med mycket väntan, många telefonsamtal, e-mails och sms, så blev mitt packet äntligen skickat igår - exakt 35 dagar efter att jag gjort min beställning.

Jag vill dock understryka att när jag väl fick fatt i Patrick så var han mycket trevlig och fick löst problemet med mina grejer ganska snabbt.

Ni andra som har beställt vill jag be att observera er orderhistorik på PWSS hemsida. Står det komplett eller ej? Min beställning hade de skrivit komplett och gett det ett kollinummer, fastän att grejerna var restade. Grunden till att det stod komplett var för att jag hade betalt i förskott. Så när PWSS kolla på datorn så tolka de det som att paketet var skickat, vilket det inte var.

Då jag prata med Patrick förklarade han att det inte ska gå till så här och han vill ändra på detta. Han sa också att det är inte meningen att det ska stå komplett bara för att man har betalt och det ändå inte är komplett.

Jag är glad för att jag slog slag i saken och inte gav upp, annars hade de nog "glömt" bort min order.