Gaffel skrev:Det är ju tur att du har uppbacking om gubben dumpar dig för nån liten ung het 35+ när du rullar hatt på finlandsbåtarna..
Annars får jag väl ge din polare en eloge just för att han inte accepterade att bli torsk, och att folk måste lira i sin egen division är ju bara bull, fina flickor dras fortfarande till busar så det är bara att tacka och bocka..
Och hur gammal är jag då, tänker du???
Han är inte min polare och ingen buse, han är en rikstönt.. och om man väger 150 pannor själv så ska man inte sitta och tracka ner på småmullig brudar och säga att de är tjocka.. Look who´s talking...
Jag har alltid varit smal så jag pratar inte om mig själv men jag har hört hur han går på om andra tjejer..
Om han är min uppbackning så lovar jag att jag skulle köpa en byrålådskarl och nöja mig med den... :D
Man måste ha lite personlighet också.. inte bara gå runt och tro att man är guds gåva till kvinnan, för det är bh:n... :)
Jag tror inte att jag har någon chans på Schenkenberg heller... Om jag skulle få honom så skulle jag vara beredd att det skulle kosta annars skulle han nog ha en 20 åring fotomodell eller en annan kändis...
Man får väl ha lite självinsikt... Lr??? Tog du åt dig??? :D
Tänk vad jobbigt att vara tillsammans med någon som är så snygg som Schenkenberg.. Även om inte jag tycker att han är så manlig och så... Shit vad många tjejer som springer efter den.. och hur snygg skulle man känna sig själv... vad dyrt det skulle bli... :D :D :D Hellre spelar jag i min egen division... ;)