Gaffel skrev:
Annars har jag en perfekt lösning för att hämnas på gubben..

Norpa gubbens kort och ta tåget ner till Ansjo och köp hans 960 så bjuder jag på vodkan, sen sveper du den vid Södertälje och så ringer du gubben och ber honom hämta upp dig + bagage på centralen..

Gaffel skrev:
Fast Katharina har inte svarat så hon håller antagligen i detta nu när barnen gått och lagt sig på att "försonas" som det så vackert heter..:p

Gaffel skrev:
ölen är ju slut så nu sitter jag och groggar på schweppes lemmon, is och gin i halvlitersglas.. ..grabben sover så jag är inne på glas 4 nu.. ..bamsegroggar till singelpappor det e grejer det..

Gaffel skrev:
Hur många timmars sömn fick en nykter prudentlig nina i går då? ;)

Plus det riktigt intressanta, hur gick det för Katharina??

Ha ha... Jag skällde ut gubben och hotade att slänga honom på komposten och antydde att om vi inte försonas ordentligt, riktigt ordentligt och länge så kommer han garanterat att hamna där!!! Sen drog jag hem till en polare, tömte en tetra vin, somnade på hennes soffa och åkte hem på morgonen och försonades!!! Fast han hade problem med länge så jag tror att jag ska kräva en repris!!! Han börjar nog bli gammal.. Jag har frågat honom om det inte skulle vara okey om jag hade 2 karlar så han får vila lite men han var inte så förtjust i tanken... :p
Mycket lyckad kväll... :D Fast attans vad sliten jag har varit idag.. Börjar nog bli gammal.. :D lr inte.. [:-174]