Ja, jag blir också såååå himla arg!!! [:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!]

Sen kan det reta mig allra mest att det redan har uppmärksammats att de inte har ett normalt beteende och så är de ändå utsläppta att begå nya brott. Om någon är eko brottsling och åker i fängelse så är det ju sannorlikt att personen inser att det är inte värt pengarna att sitta i fängelse och så gör de aldrig om sitt brott men en sexualbrottsling tillfrisknar aldrig!!! Man kan aldrig lita på det iaf, på kåken finns det ju inga kvinnor eller barn så där "fryses" den sjuka utvecklingen.

De personer som gör bedömningen att brottslingen kan släppas ut igen, hur kan de veta att personen är frisk då??? Varför står ingen till svars för att galningen inte var frisk sen??!
"Ojdå, han var visst inte frisk utan han dödade ett barn den här gången.. Jaja, vi låser väl in honom ett år till då"...Lr vad???
(nu menar jag inte just 42 åringen, han hade inte mördat tidigare och åkt fast)

Om vi inte ska ge dem en spruta så ska de iaf ha ett chip inopererat så vi vet var de befinner sig i varje stund för resten av deras liv, och de ska inte få närma sig dagis och skolor, någonsin!!! Men är DET så sjuk så tycker jag att det är mest humant att DET får en spruta.. Men då ska DET vara skyldig också, utom alla tvivel..