[FONT=Tahoma][COLOR=purple]åååååå vad alla kan vara petiga nu ska jag förklara här. [SIZE=1]<---- kolla en punkt alla är super glada[/SIZE][/COLOR][/FONT]
[FONT=Tahoma][COLOR=#800080]Jag var väldigt glad när jag hade fått yngel och då skrev jag lite fort och läste inte igenom ordentiligt men jag ska försöka att förbättra mig på att skriva ordentligt [SIZE=1]har redigirat inlägget två gånger nu så jag hoppas att ni ska tycka att det är okej.[/SIZE][SIZE=2] [:-90] Nu ska jag berätta något roligt så att alla gramatikmänniskor får något annat att tänka på för tillfället sedan kan ni gnälla på min stvaning [/SIZE][SIZE=1]( jag har dessutom inte dyssleksi eller vad det heter) [/SIZE][SIZE=2]Idag så har min pappa köpt nya fiskar till vårat 180 liters akvarium. Gissa vad det är!! joo det är 2 scalarer och en [/SIZE][SIZE=1]trumvirrvel [/SIZE][SIZE=2]Black Ghost dom är jätte fina och scalarer na har nästan lyckats få respect av tigerbarberna ( tigerbarberna jagade dom pga. de stora fina fenorna) Kul va?[/SIZE][/COLOR][/FONT]