Tenkare skrev:
Är inne på att köpa 2 st dvd filmer, amerikansk ståupp så den finns inte att få tag på i sverige.

Är det något man ska tänka på innan man beställer därifrån?

Tycker sidan i sig verkar lite svår.

Tänkte mest så att man inte helt plötsligt får en räkning på bra mycket mer än vad man kommit fram till själv.

DVD-filmer har jag aldrig köpt därifrån - däremot mycket böcker (brukar bli ett 50-tal akvarioeböcker per år).
Håller helt med om att sidan är rörig och att det är svårt att hitta och något lurigt att beställa.
Det största problemet är dock att de ofta inte har inne allt och då splittas sändningarna (även om man har markerat att man vill ha allt sänt i en omgång). Förra omgången när jag beställde ett 25-tal böcker kom de in 5-6 omgångar under några månader. Nu beställde jag igen för ca 6 veckor sedan och har nu fått 5 av de ca. 30 böcker jag beställde.
Den stora nackdelen med detta är att man då kan åka på att betala tull, moms och postavgift för varje omgång. Eftersom en stor del är en fast avgift så kan man åka på att få betala 150 spänn för en bok som kostar 75 spänn. Ibland kan det dock komma ut några avgifter alls (så var det med de 5 böckerna som kom nu) så det är något av ett lotteri.