rratz34 skrev:
[FONT=Arial Black]Hej, jag ar ny pa Zoopet och reggade mej idag.[/FONT]

[FONT=Arial Black]Bor numera i Thailand (darav bokstaverna) och har ar det en enorm aktivitet inom akvarieindustrin, spannande !!!!!![/FONT]

[FONT=Arial Black]Jag haller framst pa med sotvattensrockor och Tanganyika men varfor jag skriver pa detta forumet nu ar att jag vill beratta om mitt nya prosjekt som ar en swimmingpool,10x5x1,10 meter=55.000 liter.[/FONT]

[FONT=Arial Black]Efter 4 veckors bygge kom idag den lokala brandkaren och fyllde poolen at mej, pumparna drar igang imorgon och fiskarna kommer den 130-210 cm och 5 Alligator gars, en slags gadda fran Florida, arapaiman blir runt 4 meter och aligatorn likasa. Akvarium har jag hallt pa med sedan barnsben men dammar ar nagot nytt for mej.[/FONT]

[FONT=Arial Black]Har 3 pumpar som tillsammans pumpar 25.000 liter i timmen kopplat till 4 UV-filter (18w) som ska forhindra algbildningen som blir i vattnet i denna starka sol.[/FONT]

[FONT=Arial Black]Finns det nan pa forumet som har nan erfarenhet av nat liknande och kan ge nagra tips ????[/FONT]
Lite bilder får du inte glömma att skicka bara:)Eller rättare sagt många bilder vill vi se:D