hambli skrev:Personligen tycker jag att det är det värsta man kan utsätta sej för, är att åka till Ullared.
Var där i somras och det var rena skräckupplevelsen.
1. Kriget om en parkeringsplats.
Fick köra runt i (jag överdriver inte) 40min innan jag hittade en ledigparkeringsplats. Då var jag nära att bli påkörd av en Saab och påbackad av en Volvo.
2. Väll inne i ( hmm...helvetet ?! )
Där gick man runt helt vilsen med sin vagn och såg bara en massa köpgalna personer som handlade allt dem såg bara för att det var billigt :S
Tjejen hittade lite kläder, men det ända jag kom ut med var ett paket rakhyvlar och en träningsväska, givetvis var det fel sort rakhyvlar.
Hade gärna betalat 4gånger så mycket för dom sakerna bara för att slippa gå runt där bland galna tanter som kastar sej över dom billiga tvättmedel och toalettpapper mm.
När man väl lämnade parkeringen var det som om man var på väg hem från ett krig, med många hemska minnen av kärringar som knör och knuffas och barn som skriker.
Kommer aldrig mer åka dit och tycker hela sättet att handla på är närmast primitivt.
Ni som tycker att det är bland det roligaste man kan göra, kan inte ni förklara för mej vad det roliga är? :p
Njaa, men så farligt är det väl inte, jag jobbar där varje dag :p Man får uppleva en hel del...som...arrgessiva o mycket uttröttade kunder;)