erikthur skrev:Trams på du bara Micke - ett visst nöje utgör du nog för en del...
Nu till något annat.
Rapport om dagens rott-spotting.
Det var i alla fall i koppel. Men i andra ändan av kopplet fanns någon jag skulle vilja beskriva som en klart färdigblommad hippie så det var bara att ta en liten omväg igen. Jag håller helt med Kramfors om att den här typen av hundar känner jag ett klart obehag av att möta och jag är förmodligen inte ensam om den känslan. Jag är inte en halvgalen Tom Hanks-karaktär. Varför dessa biffar i stadsmiljö egentligen?
Javisst, liksom du :p Du kan inte ha missat att 99% av de som skrivit i tråden tycker som jag? Jag tillhör dem som faktiskt har försökt vara seriösa i den här tramstråden, tills det kommer nå´n och häller på en pytteliten droppe, och får hela tramsbägaren att rinna över. Då tappar man ju liksom all lust att vara seriös själv. Som sagt, hur viktigt är det för trådens ämne hur många % av nå´ns inlägg som gjorts i den här tråden? Du får gärna skriva det om du vill, men det är högst ointressant för tråden, eller hur? Så om du ska klaga på att andra är oseriösa, så bör du kanske höja din egen nivå en aning. Din egen eventuella seriositet skulle vinna på det.
Håller du också med Kramfors om att man ska hitta på Rottweilers som överhuvudtaget inte nämns vid ras i tidningsartiklar, komma med flummiga (apropå hippie) påståenden att Rottweilers är skuld till krigen i världen, och att man ska citera halva meningar, för att få meningen att låta som nå´t han vill höra? Kan säkert hitta 100 andra exempel, men tråden börjar bli lite för lång för att skumma igenom.
Dags att inse fakta, det är den här tråden som är tramsig, från början till slut (om den nu får nå´t nå´n gång).