Katharina skrev:Men kan du inte sätta en blänkare på alla som är omyndiga, alltså under 18 år???
Så att vi alla kan vara lite mer överseende och försiktiga i vårt ordval. När man blir äldre utvecklar man ju en mer ironisk humor och när man är yngre tar man som regel allt mer bokstavligt.
Jag tycker absolut att vi får ta på silkesvantarna och vårda de små.. :D Mama har talat..
Nja, kunskap har ju inte direkt med ålder att göra. Det finns ju 17 åringar som svarar bra mycket bättre än 50-åringar.
Meningen med just denna kategori är ju som det står -
Alla är vi barn i början. Här kan nybörjarakvaristen fråga och förvänta sig svar anpassade för nybörjare.
Det borde räcka för att man skall följa denna regel och anpassa sina svar därefter.
Sedan som jag tidigare sagt - skicka in en anmälan så att jag kan moderera bort vissa inlägg. "Anmälningar" sker faktiskt oftast av de som är lite äldre och mer akvaristiskt erfarnare här på forumet. Ytterst sällan kommer det dock in anmälningar om trådar i kategorin "Mitt första akvarium" och det tror jag beror på att de som är lite äldre sällan tittar in där.